Är sen på att blogga hahah:D



Har vart hemma ett tag nu. Sen kvart över 4 närmare sagt. Idag blire inge springa, vi gick jue 5km på idrotten idag. Plus att jag har skit ont i fötter faste det beror på en annan sak som jag inte tänker prata om här. Fast jag skulle behöva springa idag eftersom jag inte kommer springa imorgon heller för då är det simning. Vi får se hur det blir kanske tvingar ut mina onda fötter att springa ändå?

Nu ska jag först gå upp och laga nå mat. Mamma har gjort pannkakor men det gillar inte jag så jag tänker göra något annat enkelt:) Sen ska jag nog duscha och kanske fixa naglarna om jag orkar. Gjorde jue inte det igår så..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0