Back to school..



Go morgon. Gissa om det var segt att gå upp idag? JA! usch jag är jätte trött för jag kunde inte riktigt sova inatt så typ nån gång vi halv ett inatt började jag prova olika mag-övningar, hahah..  Men kan man inte sova så får man jue göra allt för att bli trött :D

Nu har jag iaf nyss fixat mig och ätit frukost, vi börjar jue med utegympa idag och jag tror vi ska ha kondtion typ springa 5km, döda mig hellre säger jag bara! Nej, men det är iaf jätte fint väder idag så. Ska försöka se det positiva i allt ;) Blir att åka moppe till skolan idag också:) Den tvättade jag igår, jag kan bara säga en grej, tvätta moppen är inte riktigt min grej, jag tyckte den var ren men sen när den hade torkat så såg jag jue att jag hade slarvat lite för mycket, haha :D Men skit samma!

Nää nu måste jag sluta blogga och åka till Hanna!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0