..

Sorry att jag är lite sen på att uppdatera. Men efter att jag kome när jag hade vart ute och sprungit så satte jag mig i soffan och vilade ett tag. Drack massa vatten och käka vindruvor, så himla gott! Värken har börjat försvinna nu också.

Sen kom iaf mamma hem och jag frågade om hon kunde göra lasagne så jag kan hjälpa till/titta på så jag lär mig hur man gör det. Så hon åkte till affären för att handla hem mat och saker. Då gick jag och starta enn tvättmaskin med bara mina mörka kläder, har fan inget rent...

Under tiden då så kom iaf pappa hem. Han undrade om jag kunde hjälpa honom att ta fram utemöblerna. Självklart hjälper jag till. Så först blev det att bära in alla pelletssäckar från stora altanen in till lekstugan sen borsta av stora och lilla altanen som vi har på baksidan. Sen skulle vi fram med alla möbler till lilla altanen och sedan skölja av alltihop. Sedan fram med allt till den stora altanen och sen skölja av det också.. Då tänkte jag nu blire äntligen duschen, var helt slut och svettig.

Då ropar mamma, Nathalie jag ska börja med maten nu och den hade jag jue lovat att hjälpa till med så det blev ingen dusch. Så det var bara att tvätta händerna och börja hjälpa till. Så det har vi hållt med i typ 1timme nu. Nu är lasagnen i ungen dom sista minuterna och sedan är det dags att äntligen äta hungrar ihjäl, har jue inte ätit nått annat än en smörgås och vindruvor haha. Sen efter det så blir det iaf en låååååååååång dusch. Känner att jag behöver det just nu. Sen efter det så är det tv resten av kvällen som gäller.

Har inte hunnit göra engelskan idag heller. Det får bli imorgon efetrsom den ska in på torsdag men nu är meten klar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0