I'm home



I'm home! eller har vart det ett tag. Mamma kom och hämtade mig från mormor, ville inte gå i regnet. Vi åkte iaf och handla sedan stannade vi på håkans hembageri och köpte en nå vaniljbulle, var iaf skit gott! Ska snart duscha sen blire att plugga franska och kanske skriva engelska läxan som den här gången ska vara på 300ord och den ska handla om nått som har med andra världskriget att göra. Jag kan typ inget om andra världskriget fast vi håller på med det på so:n haha.  Men nått ska jag väl lyckas skriva om. Kanske ska göra läxan först så jag inte skiter i det efter duschen? hm.. Ikväll ska jag iaf se på Bella & Tyra show. Bloggar senare ^^

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sacha

Damn your so cute, i love that pic!!! I miss you so much...the most to chat you on webcam..:-(

I think i love you yet...<33

Postat av: Nathalie

haha, no. But thank you :) I miss you too<3

2010-04-23 @ 21:37:03
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0