Kanske stan :)

Sådär, nu är jag klar:) Mamma håller på och lagar mat och jag sitter här nere på mitt rum och leker med kameran :) Alltid lika kul, haha ^^ Kanske blir stan är inte bestämt än. Hoppas :) Nä nu ska jag sluta med kameran och plugga lite. Här kommer bilder på  mig idag.



Lillebrorsan i bakgrunden :)

Han vart sur när han fatta att jag lyckades få med honom på kort så han börja störa mig, som ni kanske ser? haha



Han gick iaf tillslut ochh jag kunde fortsätta fjanta mig framför kameran. Många säger till mig, då ler nästan aldrig på bild. Här får ni! haha. Men nu när ni ser hur jag ser ut måste ni väl fattar varför jag inte ler på kort? haha, ser ju dum ut! Bjuder på den iaf :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0