klänningen



Här är klänningen jag köpte igår. En helt enkel svart klänning:) kostade 299kr tror jag så det var inte så dyrt heller :) Glöm inte att klänningen sitter jue inte världsbäst på mig, hehe. Ni får helt enkelt stå ut med att jag är fet, haha.  Ska iaf kolla på andra avenyn i förväg snart för sen går jag och lägger mig, känner att jag gör mig själv och alla här hemma en tjänst om jag gör det eftersom jag är sur på allt just nu och känner mig sämst på allt.
Så bloggar inge mer idag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sacha

Du är inte fett! Du är vacker i den klänningen, jag älskar den, eller så ...

2010-04-23 @ 20:17:48
Postat av: Anonym

aw, Sacha, Thank you :)

2010-04-23 @ 21:34:28
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0