Lunch :)

Blev en lucka i schemat idag, nu vid lunch så jag har gått hem till min mormor för att äta mat, skolmaten går jue som vanligt inte att äta! Usch..
Skolan började med No idag, jätte segt! Men vi håller på och går igenom olika saker i kemi eftersom vi har nationella prov i det nästa onsdag. Sen hade vi spanska, vi kolla på film. Asså en film som man får lära sig mer av typ. Tycker iaf att det var intressant. Mitt under den lektionen så tjöt brandalarmet igång och vi fick gå ut och ställa oss, även om det är fint väder med sol här idag så blåser det kallt. Och jag som vanligt frös skit mycket!
Efter det hade vi svenska gjorde klart ett häfte vi håller på med och så fick vi sluta tidigare :) Efter det hade vi matte. Usch, gillar inte våran nya lärare, man får inte prata nå med den man sitter brevid och Hanna och jag vi brukar prata. Så nu måste man arbeta hela tiden fast vi är klara med matten och bara sitter och repeterar gammalt skit.. Nej, tummen ner för våran nya matte lärare!
Efter det så gick jag som sagt hem till min mormor. Nu sitter jag då här och bloggar ;) Ska nu gå hem till Hanna och byta om till gympakläder, för vi har gympa halv tre, suck.. HAHAH :D Vi håller ju på och orienterar som jag sagt och det är iaf bättre än fotboll. Speciellt nu när jag faktiskt hittar alla kontroller och förstår kartan! ^^ Men nu ska jag ta och gå hem till Hanna. Bloggar när jag kommit hem!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Skönt med ett hål :) Lindbo har ju god mat ju ;)

<3

2010-04-28 @ 14:05:00
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja det var skönt :) Nej det håller jag inte med om! :P

2010-04-28 @ 20:22:07
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0