Monday ;D

Måndag idag då :) Så himla skönt att kunna sova ut istället för att behöva gå upp tidigt för att gå till skolan! Idag händer inget speciellt än så länge iaf. Försöker få min mamma att hitta på nått med mig men det går inge bra, haha. Vi får väl se under dagen vad som händer ;)

Jag vaknade iaf runt 11 idag, satte mig vid teven, käkade frukost sen satt jag vid teven ett tag igen :P Nu har jag setat här vid datan ett tag och nu är det dags att fixa sig! Just det, min morgon började inte bra :( Blev så jävla förbannad när jag vaknar och ser att det snöar ute :O Fick typ en lätt panik känsla! Vet inte varför, hm.. Vill iaf inte ha mer snö. Men jag har hört att vädret ska bli finare i veckan igen så hoppas snön som är kvar forsätter smälta bort då. För ganska mycket snö har ju smält bort faktiskt man ser ju gräsmattan nu så :D Men nu måste jag fixa mig ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0