Plugga matte..

Hemma från skolan nu:) eller har faktiskt vart det ett tag:) Slutade 3 idag, väldigt skönt kan jag säga! Imorgon har vi iaf nationellt prov i matte, det känner jag på mig att det kommer inte gå så bra för jag är inte så bra på matte och har väl aldrig vart. Men jag ska verkligen göra mitt bästa och inte ge upp direkt när jag ser att jag inte förstår typ första talet. haha, för så brukar det gå till för mig. Istället för att läsa talet en gång till så struntar jag i det helt. Inte så bra kanske, men vafan liksom. Fattar man inte så gör man det inte.

Sen kommer jag ha muntligt nationellt prov i engelska imorgon. Vi får väl se hur det går. Jag hoppas bara att alla i våran grupp pratar, det blir ju lättare at föra en diskussion då. För det är samma grupp som vi hade på svenskan och då kändes det som om att det bara var jag och Sarah som pratade och så ska det jue inte vara. Men vi får se :) 

Nu ska jag iaf plugga matte, titta igenom alla sammanfattningar i alla kapitel i matteboken och kanske göra några tal från repitionen:) Blir inge springa för mig idag, har sån jävla träningsvärk så det är fan inte sant sen är det inget skönt väder ute alls! Sen måste man jue ha vilodagar också så:) Plus att det känns viktigare att plugga till matte provet imorgon än att springa.

Bloggar senare iaf!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0