skriver av mig lite :)

Hade skrivit ett jätte långt inlägg men så råkade jag trycka bort och fy satan så himla irriterad jag är just nu asså! Tänker iaf inte sitta här och skriva om allt, orkar inte och har inte tid heller. Men skriver allt lite snabbt igen.

Jag tycker verkligen att dagarna går skit fort, någon som håller med mig? Det är liksom torsdag imorgon sen är det fredag igen, jag tycker det känns som om det var fredag igår. Veckorna går bara så himla snabbt helt plötsligt!

På tal om fredag, då är det ju valborg. Vad ska ni göra då? Kolla på nån brasa, ut och festa, sitta hemma? Jag ska ut till skantzen, där dom tänder brasan här jag bor med min kompis Hanna. Där skulle vi väl träffa Ella en snabbis och kanske Perra också, är inte säker, hehe. Sen kommer man väl träffa typ alla andra där också ^^

Jag hoppas bara att alla använder det vi har där inne i huvudet på fredag. Många super ju på valborg och nu snackar jag ju om oss unga. Jag tycker det är så himla omoget när man dricker sig så himla full att man ligger i ett dike och inte äns klarar av att gå hem, om man nu vågar komma hem så inför sina föräldrar? Självkart så tycker väl andra att jag är fjantig bara för att jag väljer att inte hålla på och dricka och osv.. Men det skiter jag fullständigt i. Tycker bara det är så hemskt när man sitter på lördagen och läser tidningen och man läser om alla slagsmål, våldtäkter, misshandel osv. Ska det verkligen behöva bli såhär? Tydligen eftersom samma sak händer år efter år.
Höll på att glömma en annan sak på fredag, ska ju självklart fira min mormor då på eftermiddagen också, hon fyller ju år då. Det får man ju inte glömma bort :)

Nä, nu ska jag sluta skriva, har i princip just skrivit om allt jag råkade trycka bort nyss, haha. Börjar jag skriva så kan jag typ inte sluta. Ska iaf tvätta av sminket nu innan andra avenyn börjar. Har inte hunnit kolla på det i förväg. Brukar göra det så jag är klar att gå och lägga mig 9. Jag vet att många tänker nu, gud va fjantig hon är. Men det struntar jag i! Jag mår bäst av att få en längre sömn, då presterar jag bäst i skolan och i livet. Och man ska väl göra det som är bäst för en själv eller? Har jag fel? :P
Säger inte att det är fel att sitta vid datan till ungefär 12 på natten och snacka med kompisar på msn osv, för det gör ju många. Men det funkar helt enkelt inte för mig. Ni skulle inte vilja se mitt morgon humör om jag har sovit dåligt. Ingen i min familj vill nog inte prata med mig då, hehe.

Nej seriöst, nu är det slut skrivet för idag, blev ju ett långt inlägg ändå tillslut :D Bloggar som vanligt tomorrow again! Good night sweet hearts ^^

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Taack för kommentaren :) jaa jag känner mig rätt duktig, ibland när jag får mer än g iaf ;) haha =D

Hoppas allt e bra me dig? :) puss<3

2010-04-28 @ 22:07:59
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha, jag undrar också vem fan som köper en sådan, tydligen hon.. å jag e glad att hon köpte min, jag tjänade lite pengar ;) på något jag hade kastat annars ;) haha =D <3

2010-04-28 @ 22:10:08
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

du är ju skit duktig Jennie:) ja allt är bra med mig, dd? <3



haha:) Ja det är väl alltid bra när man kan tjäna lite pengar! :D puss

2010-04-29 @ 07:12:11
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: Jennie

Va bra!! =D ja allt e bara bra, fredag o valborg =D hihi =) <3

2010-04-30 @ 07:37:54
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0