Snodde denna från min kusin :)

Ja, ni ser ju rubriken vart jag tog denna lilla fråge sak ifrån, kommer kasta in den då och då :)



Tog en bild på mig just nu ändå ^^ Syns att jag är helt slut!

Klockan: 17:26
Humör: glad men trött!
Kläder: just nu, fortfarande idrottskläder, svarta mjukisbyxor, vitt linne och rosa adidas tröja :)
Hår: Det vanliga, platt hår med lite fluff :D haha
Smink: concealer,foundation,puder,rouge(syns inte på bilden),olika ögonskuggor i brunt,svart kajal,mascara och sist men inte minst så fyller jag i ögonbrynen såklart!
Undran: Hur jag ska orka ta mig från datan in i duschen, HAHAH :D
Innan: pratade med Hanna i telefon :)
Nu: sitter här i mitt rum vid mitt skrivbord :)
Gillar: Att det är andra avenyn idag ;)
Gillar inte: att jag inte orkar springa idag :(
Borde: DUSCHA :D
Låt: soul sister - train

Kommentarer
Postat av: Selma

Logga in på MSN, så att jag kan skicka dem där låtarna till dig :D

2010-04-28 @ 17:44:27
Postat av: Nathalie

jag ska nuuuu :D

2010-04-28 @ 20:23:51
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0