Sprungit 3km :)

Jaaag döör! Har precis sprungit 3km, fick ett ryck bara sådär. Asså det var jobbigt men ändå inte. Sista biten hem, det är den som är jobbig. Annars var det perfekt väder, verkligen jätte skönt. Vill verkligen föröska komma igång med löpningen igen, för kondition är ju alltid bra att ha och sen att man mår jue så mycket bättre av det också. Ska försöka springa 2-3gånger i veckan nu. Vi får se hur länge jag orkar med det. Vet jue hur det brukar bli man springer typ 10-15 gånger sen slutar jag för att det blir tråkigt och allmänt jobbigt. Men jag vill verkligen gå ner i vikt lite grann bara och snart slutar jue simningen också, det är bara några gånger kvar så då kommer jag jue inte göra nått på fritiden och det är verkligen inte bra så.. Men ska verkligen försöka nu! Önska mig lycka till, snälla? :D haha. Nä nu väntar duschen sen kanske man somnar gott också? :) Vi får se..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0