Trött & Hungrig!



Blev att springa en runda iaf. Kunde inte plugga mera så. Jag frågade först Jennie om hon ville gå en vända, men hon hade inte tid. Men det tar vi igen en annan gång. Även om jag har värsta träningsvärken så är det faktiskt skönt att springa! Min huvudvärk släpper alltid när jag springer så det är an av anledningarna till att jag springer för jag har konstant ont i huvudet, nästan varje dag iaf. Har precis kommit in och det duggar typ lite ute vilket var extra skönt eftersom man typ "svalkas" av lite då ;)

Nu ska jag iaf ta en dusch. Sedan har förhoppningsvis mamma gjort mat så jag får nått att äta! :D Blev hungrig nu efter att jag sprang. Sen kanske jag ska göra nått med naglarna. Vi får se. Tänker nog lägga mig tidigt ikväll så jag är utvilad inför nationella proven imorgon.
Men jag bloggar iaf en gång till ikväll ^^

PUSS


Kommentarer
Postat av: Tarjeiandrea

Great site

2011-09-05 @ 09:55:11
URL: http://tarjeiandrea.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0