Trött, men kan inte sova!

Nu har jag nyss fönat håret:)  Före det tog jag en dusch och åt kvällsmat :) Hade egentligen tänkt sova vid den hät tiden så jag är utvilad tills imorgon men så blev det inte. Jag kan helt enkelt inte somna? Alltid när jag lägger mig så ligger jag typ 2timmar minst och tänker å tänker.. Kan liksom inte sluta :/ Skit drygt, men på helgerna när jag vill vara uppe längre då är jag helt slut och så somnar jag direkt?! Helt sjukt! Men jag är iaf skit trött just nu men kan helt enkelt inte sova bara. Så jag tänker sitta uppe och titta på Bella & Tyra show com jag brukar ;) Men sen hoppas jag att jag somnar fort, even though I know that's not going to happen! haha:P Men säger iaf natti natti nue :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0