Uppdaterar dåligt..

Blev stan, som ni kanske märkte eftersom jag uppdaterar så segt:P Har fixat föesledagspresenter åt Hanna! Hoppas verkligen hon blir nöjd. Jag tycker det är så jobbigt att köpa saker till andra om dom inte önskat sig nå speciellt eftersom man inte vet om dom gillar det? Men det är ju som sagt tanken som räknas! ^^

Iaf efter stan åkte jag och mamma till affären och handlade. Sen hem, hjälpte mamma välja kläder eftersom hon ska ut ikväll. Sen efter det satte jag mig vid datan. Skulle blogga, men först logga jag in på facebook och så såg jag att min kusin ville att jag skulle komma så då tog jag moppen hem till henne och så gick vi ut och gick en vända i det fina vädret ;) Jätte skönt var det! Så då hann jag inte blogga :P

När jag kom hem därifrån platta jag mammas hår och sen kolla jag en stund på tv. Nu sitter jag här och läser lite bloggar :) Är skit sugen på kycklingsallad men jag är ju pank nu när jag köpt födelsedagspresenter så. Kanske ska testa tjata lite på pappa? haha vi får se:) Bloggar iaf senare!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för promenaden! =) Jätte härligt att komma ut och gå lite! =)

puss <3

2010-04-24 @ 19:06:11
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Så lite så! Ja det var jätte skönt ;) puss<3

2010-04-24 @ 20:03:41
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0