Vad ska man se på ikväll?

Blev en rask promenad med mamma runt Rallsta, det är ca 5km. Var jätte skönt och Nero blev helt slut så nu ligger han och sover gott! Fast först efter att Tina & Knebbe hade åkt så låg han i hallen och tittade på dörren, stackarn, han trodde nog att dom skulle komma snart igen :) Men det är ju bara ett dygn ungefär som han ska vara här så och det klarar han fint :)

Funderar iaf på om jag sätta på en film för mig själv här nere på rummet eller om jag ska sätta mig med mamma och kolla på talang? Jag tycker talang är ett rätt så tråkigt program det var bara kul första säsongen men nu är det mest trögt att titta på tycker jag!

Glömde säga tidigare att jag var på kanalmässan här i Hallsta idag, jätte mycket folk var det, som vanligt med andra ord. Det var iaf skit tråkigt och Hanna och jag gick efter tp 10min? haha :D Har inge tålamod att gå bland massa folk sådär, bara om man går i affärer och shoppar, då är det lugnt!

Men nu ska jag titta på tv, blir nog att titta lite på talang först och sen om det blir alltför tråkigt så går jag ner på mitt rum och startar en film istället ;) Så får det bli!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0