Vart i stan idag :D

Sådär ser jag ut idag :) Har vart i stan med mamma. Hann tyvärr inte blogga imorse bara :/ So sorry! Men iaf jag köpte det jag skulle ha så jag är nöjd och jag har 200kr kvar också:D Inte vanligt det, att jag kommer hem från stan med pengar kvar, kanske börjar bli lite duktig? :P Nej men jag behöver dom till ett par nya tygskor efetrsom mina jag har nu snart går sönder helt :D hahah.

Innan jag stack hem till Josse min kusin och locka hennes hår så åt mamma och jag lunch, vi köpte sån där sallad man får välja själv vad man vill ha på ica, så himla gott! Iaf Josse har ju rätt kort hår nu men jag lyckades iaf få till lite lockar, jag hoppas bara att hon är nöjd. Jag tycker iaf att hon vart jätte söt så! ;) Sen går man ju inte i lockigt hår varje dag heller så..

Idag händer inte så mycket mer blir väl en film senare, jag har hittat en film som jag vill se som jag aldrig har sett, tror den är gammal. A walk to remember heter den, den verkar iaf skit bra så den måste jag fixa på nått sätt så man kan få se den!

Men nu ska jag bara ladda in bilderna från kameran så ska jag visa vad jag köpte idag!

PUSS SÅ LÄNGE!


Kommentarer
Postat av: Chrismarit

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-05-26 @ 12:27:01
URL: http://chrismarit.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0