Äckliga bilder!

Sorry för dålig uppdatering men sover så länge på dagarna och då blir det såhär. Sen orkar jag inte blogga ibland och ibland har jag bara inte tid. Idag har vart en sån dag när jag inte orkat något. Har bara gått runt i min pyjamas hela dagen! Och vet ni hur skönt det är?! haha:) Men iaf, för ett litet tag sen ropade mamma på mig och sa Kom fort, ta med dig kameran!! Så jag tog min kamera och sprang ut, och jag har just sett en av dom mest äckliga insekter som finns!! Vet inte ens säkert vad det är för något? (a) Tror det är en gräshoppa?! haha usch..
Så varning för er som är känsliga haha, för dom här bilderna är vidriga. Usch jag blir själv skit äcklad!







Gaah! Vidrigt, fattar ni hur nära jag var tvungen att vara för att få bra bilder, typ 10cm ifrån!! Fyfan, men gillar ju att fota och det är väldigt synd att bildkvalitén här inte är bäst och inte alls lika skarp som när man tittar på bilden i helskärm. Menmen.. Ni ser ju iaf hahah:D Nu ska jag kolla på nån film, go natt!
Lovar att blogga tidigare imorgon för då har jag lite att göra :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0