Bilder från igår:)

Verkligen ledsen för dålig uppdatering! Men nu har iaf josse åkt från mig för den här gången och gud så jag och hon tjurar varje gång vi måste skiljas från varandra, hon är ju liksom min bästa vän! Helt sjukt va jobbigt det är! Och jag saknar henne redan som fan! Men det gäller att ta vara på tiden man har tillsammans och det gjorde vi verkligen, vi hade skit kul igår i stockholm och idag har vi bara slappat och fikat och tittat film :)

Vi tog såklart kort i stockholm och jag tänker inte visa alla haha, men bjuder på dom här iaf:)


I väntan på tåget :)

Inne på Buttericks vi provade nå konstiga mössor:)

Visst är vi för söta haha:D Också inne på Buttericks ;)

Där hade vi kommit en bit mot grönan, vi står på djurgårdsbron:) Ni skulle ha sett tanten som jag bad ta kort, så himla söt! Riktig liten stockkholmstant och hon var jätte snäll och glad :D

Mest ovärd karusell inte roliga alls haha:D Men hann ta ett kort på josse innan dom sa till mig i högtalarna ;)

Avslutande bild på väg hem i det typ tomma tåget, så himla skönt:D

Nu ska jag snart träffa Hanna:) Vi hörs ikväll, ska berätta om nhur nervös jag är om jag kommer ihåg:D

PUSS

Kommentarer
Postat av: josse

AAAHH!! hatar dej ! de där va fan de absolut värsta bilderna på mej ju ;o <3



(men älskar dej ändå)

2010-08-21 @ 12:04:28
URL: http://taggalivet.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha josse det där var ju inga farliga bilder? Du ser ju inte värre ut än mig så sluta gnäll haha:D <3



Älskar dig också<3

2010-08-21 @ 13:42:25
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0