:)


Har nu vart hos frisören och man ser ju knappt nån skillnad eftersom jag bara har toppat håret, vill ju spara ut det lite till. Alla säger men du har ju redan långt hår och ja det är väl ganska långt men det fattas typ 5cm sen är jag nöjd. Så vi får väl se om jag lyckas med det under årets gång :) Hanna har jag inte träffat idag, vi ska åka in till stan imorgon istället och shoppa lite. Ska faktiskt skriva ner lite grejer i mobilen snart som jag måste ha imorgon annars kommer jag garanterat glömma dom och handla grejer som jag inte behöver! Här kommer en liten snabblista :)

- Torrshampo
- Födelsedagspresent till brorsan
- strumpbyxor
- trosor & Bh(kanske)
- smycken?
- nagellack(ljus rosa)

Det var väl det jag måste ha, men sen känner jag för att shoppa lite koftor, toppar och tunikor :D haha, vi får väl se om jag ens hittar något. Men lite borde man ju hitta :) Nu ska jag se på film. Hade tänkt ut och springa men jag känner bara att nej, jag orkar inte i det här jävla vädret! Regnar precis hela tiden, inte kul asså :(

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0