Gissa vad jag har beställt! :D

Nu är jag frisk igen, eller mådde bra redan igår men var ändå väldigt seg så tog en bloggfri dag bara :) Vad gjorde jag igår? Inte mycket. Sov typ halva dagen haha, duscha och fixa mig sedan till affären och handla mat och fika för vi tänkte vara lite snälla och bjuda mormor på mat. Så vi hämta henne och åkte hem och laga kycklingsallad. Jätte gott! Och sedan fika vi. Sen på kvällen stack mamma jag och Kevin iväg och fiska. Jag var den ända som fick en fisk hahah:D Sen att den inte var större än 6cm ska vi nog inte nämna haha. Men vafan, det var en fisk iaf ;)

Och idag då, vaknade 11 låg i soffan ett tag sen klippte jag gräset och sen duscha. Sen fixa mig och åt lunch. Nu börjar jag bli hungrig igen och vi ska väl typ snart äta kvällsmat :) Sen ikväll blire väl nån film. Känner för att se på nån gammal fjantig film som typ sunes sommar hahah. Helt sjukt men aah:)

Just det, ska berätta mer vad jag har gjort idag! Jag har beställt hem en grej som jag länge velat ha nu! Kan ni gissa vad det är för något? Jo det är sminkpaletten med 88 olika färger :D So HAPPY! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0