Hann verkligen inte blogga igår.

Hej bloggen, var på stan länge igår tog kvart över 5 tåget hem, så Hanna och jag sprang verkligen runt där i några timmar men vi har så himla kul så tiden liksom springer iväg:) Sen när jag kom hem så ville jag grilla för jag vart så sugen när hannas mamma sa att dom skulle det haha. Så följde med mamma till affären och handlade sen åt vi grillad kyckling med färskpotatis och beanaisesås till middag:) Klockan var halv 9 när vi börja äta och efter det tog jag och mamma en promenad så när vi kom hem var kanske klockan halv 10. Då var jag bara så trött och kände inte för att blogga, ingen läser nog ens bloggen vid den tiden haha:) Så jag startade en film istället, the wedding planner med Jennifer Lopez. Har sett den förut men de var länge sen så jag kom knappt ihåg den men den var bra :) När den var slut var väl klockan halv 1 kanske så då började jag läsa i min bok som jag köpte igår! Kan ni gissa vilken, det är en ny bok som en känd bloggare har skrivit. Kommer ni på vilken?

Jo det är såklart Blondinbellas bok Egoboost och jag kan bara säga att den är så bra och jag tycker alla tjejer ska läsa den här gammal som ung! För den är verkligen jätte bra och jag personligen känner igen mig i så många saker och samtidigt så får boken en att tänka efter. Jag tycker iaf att Isabella har lyckats jätte bra med boken! Och jag hoppas att alla skolor tar in den här boken så alla som inte har råd att köpa får chansen att läsa den ändå! För den här boken är verkligen läsvärd och jag rekomenderar den verkligen till alla tjejer :)

Boken var iaf en av grejerna jag köpte igår! Köpte också(kommer inte ihåg måste kolla på alla kvitton(a) ) En svart kofta,en almanacka tills skolan börjar, mini paraply till alla regniga dagar på tågstationen i dom närmaste 3åren, ett långt halsband, torrshampoo, svarta strumpbyxor och ett par jeansleggings :) Det var väl det, hinner inte visa allt nu men kommer lova att visa dagens outfit när jag använder dom nya kläderna första gången, vilket lär bli snart :) Men nu ska jag ut och springa och ikväll ska jag tona håret, eller mamma ska göra det på mig ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vill också köpa den boken :D vad kostar den?=) <3

2010-08-11 @ 21:14:12
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Den kostar 200kr bara:) Annars kan du få låna den om du vill? <3

2010-08-12 @ 00:42:55
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja får se hur jag gör, =D den verkar iaf bra, alla har skrivit bra om den :) <3

2010-08-12 @ 08:16:18
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo den är verkligen jätte bra :)<3

2010-08-12 @ 15:33:43
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0