Hemma igen :)

Hejsan nu är vi hemma igen och vi har haft en oförglömlig dag i Stockholm! Helt underbart kul:D Och gissa vad, jag åkte fritt fall! Hör ni?! Nathalie Berggren åkte fritt fall flera gånger!! :D hahaha:D Så jävla grymt kul ;) Gud att jag inte vågat förut, har verkligen missat något. Men först gången var hemsk, jag bah till josse: JAG HATAR DIG! haha eftersom hon drog upp mig i den, först fega hon ur och då övertala jag henne sen när det väl gällde då fega jag ur så hon fick övertala mig haha:D Men iaf vi har haft en grymt kul dag! Och det här måste göras om :)

Här har ni bildbeviset och ignorera mig, var liksom inte riktigt beredd på kortet hahah hade fullt upp med att ha panik hahahah:D Men kolla minen på killen brevid josse! Så himla klockren hahah:D


Mitt hår blåste fan som ni ser i pannan hahaha:D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0