Jag är ful och äcklig dag.



Usch det här är ingen bra dag, det här är en sån här dag när jag känner mig fulare och fetare än vad jag vanligtvis är. Vakna imorse och såg mig i speglen och vill bara gråta, är det bara jag som får såna här dagar ibland? Bara tanken på att jag var tvungen att gå ut och visa mig idag gjorde mig illamående. Kanske är det för att det är den där veckan i månaden vafan vet jag liksom.. Menmen.

Skolan idag då, vi började enligt schemat. Hade först samhällskunskap, vi träffade våran lärare han babblade lite om allt möjligt och vi fick böcker och så. Sen börja vi läsa lite i en bok så nu har vi typ läxa. ska ha läst ett antal sidor tills på måndag sen blire väl nå sorts förhör kanske. Sen skulle vi ha haft estetisk verksamhet men det drar tydligen inte igång förns nästa vecka så det blev håltimme från 9.40 - 13.10 idag så Ella och jag stack ner lite på stan och kolla och så:)
Sen har vi som ett block på måndagar och tisdagar på eftermiddagen. I blocket så har man lite olika lektioner och ibland är det teman osv.. Där så fick vi iaf bara våra böcker till historian och engelskan sen tog dom kort på oss för dom ska träna in namnen på oss sen fick vi sluta. Så fatta när vi skulle ta kort idag och jag redan känner fet som en gris, inte kul. Även om jag vet att lärarna bara ska ha dom för att öva in namnen. Men det är jobbigt ändå. Så vi sluta väl iaf typ kvart i 2 istället för 4 så det var ju skönt :) Gick med Ella en bit eftersom hennes kille skulle komma och möta henne sen gick jag lite snabbt till tågstationen :) Så jag hann med kvart över 2 tåget hem:D

Nu ska jag strax ut och gå en vända med mamma sen blire duscha sen sovdags och gud jag längtar! :) Är jätte trött, tror fan jag skippar promenad, sprinag orkar jag inte heller idag, nej jag säger ju det! Det här är en piss dag! Bloggar inge mer idag, är för trött!'

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0