Känner mig duktig nu! (:

Känner mig faktiskt duktig nu, efter att jag bloggat tidigare så fixade jag mig snabbt sen stack jag ut och sprang 3km. Efter det när jag kom hem gick jag ner på mitt rum och gjorde jag situps, lårlyft och en annan sorts magövning. Sen satt jag och läste lite bloggar, sen skulle jag gå upp och duscha, då följde jag med pappa till spånbanan istället och gick 3km till, därför jag inte duscha, haha känns onödigt att duscha när man ska svettas igen efteråt haha.

Men nu väntar jag iaf på att maten ska bli klar. Mamma gör pasta med nå bacon och bacon är nått jag verkligen hatar, så himla äckligt! Fattar verkligen inte vad som är gott med det, sen är det ju typ bara fett. Så även fast jag är skit hungrig så känner jag mig inte ett dugg sugen på kvällsmat nu :P  Efter maten så blir det iaf duschen, vi får se om jag hinner tona håret idag, det beror på om mamma orkar :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mams

Öhh...spelar det nå roll om jag orkar eller ej...?

2010-08-11 @ 20:35:12
Postat av: Nathalie

ja, orkar du inte så blire ju ingen färgning, eller vad menar du?

2010-08-11 @ 22:06:59
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0