Måndag:)

Hann inte uppdatera bloggen imorse tyvärr, var alldeles för seg och tog för lång tid på mig när jag skulle sminka mig var helt död, så jävla trött! Och nu är jag ännu tröttare. Idag har vi typ inte gjort nå i skolan förutom att vi fick schemat och gick igenom det sen har vi fått lyssna på mer information om skolan och sen var det någon från friends där och snacka också. Så himla jobbigt att sitta och lyssna när man är trött, somnar ju nästan. Inte bra.. haha :) Imorgon börjar iaf lektionerna enligt schema så det ska bli intressant :)

Efter Skolan gick jag och Hanna på stan lite snabbt och köpte pennor och skrivblock till skolan. Hatar att man måste betala sånt skit själv vill fan inte lägga mina pengar på det ju! Sen köpte jag en svart oversize t-shirt från H&M. Nu väntar jag typ på att mammi ska göra mat sen ska hon och jag gå ut och gå en vända :) Måste ju röra lite på sig haha:) Sen blire duschen och sen äntligen sova! Ska försöka komma i säng vid 9 så jag är pigg imorgon för jag skojjar inte när jag säger att jag skulle kunna somna nu på 2sekunder!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0