Måndag :D

Go morgon eller typ iaf haha:) Vakna vid 11 och  gick upp och käka frukost. Sen har jag bara legat framför teven och glott. Ska typ fixa mig nu. För senare idag så ska jag ju klippa mig och efter det ska jag hem till Hanna och träffa henne, hon har ju äntligen kommit hem från Gotland! Så det ska bli kul och träffas och snacka. Fast vi snacka i typ 1.5 timme på telefon igår också :D Men om det är nått Hanna och jag är bra på så är det på att prata haha:D Vi kan babbla i timmar :) Men nu ska jag fixa mig! Vi hörs snart igen!
Här kommer några låtar jag älskar och lyssnar sönder just nu! :D

 Apollo drive - papercut

 

Eric Saade - Break of dawn

 

 Eminem ft Rihanna - I love the way you lie

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0