Måndag :)

Hejsan bloggen!

Vart lite dålig uppdatering igår på kvällen. Så tänkte berätta snabbt vad jag gjorde eftersom jag nte blogga:) Först åt jag middag(kycklingsallad) sen ringde josse! :D Så hon sa att hon var i hallsta nu så jag cykla till henne typ vid 9? och sen satt vi där och snacka tills typ halv 11 tror jag :) Älskar att bara sitta och prata om precis allt! Iaf på onsdag ska vi till Gröna lund, så jag hoppas vi fr fint väder. Men kollade nyss vädret för onsdag och det skulle var lite lätt regn, men det gör ju inget. Så länge det inte öser ner som sist jag var där(förra helgen).

Idag iaf ska jag med Jennie in till stan :) Så kommer inte vara hemma. Men ska iaf försöka att inte köpa något hehe.. Nä men seriöst, måste spara på mina pengar! Fast skulle behöva hitta något mer åt min lillebror han fyller ju 14 på torsdag:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0