Shoppat lite :D

skulle ju visa igår vad jag köpt, men glömde totalt bort det haha:D Men ska visa det nu istället! Och så ska jag visa på samma gång vad jag köpt idag :) Vart i stan idag med och shoppat, mer än det har jag faktiskt inte gjort idag, vakna halv ett liksom :) Men aja nu ska jag visa! :D

Okej vi börjar med mascaran, den köpte jag inte igår men när vi flög hem ifrån Rhodos på planet, den kosta bara 50kr vilket är väldigt billigt! Betalar annars 139kr för den jag brukar ha. Och oj om jag blev chockad för jag tycker den var superbra också! Funkar perfekt för mina ögonfransar även fast borsten är konstig haha. Riktigt kap iaf :) Sen det där gröna är en cleansing mousse, typ ansiktsvatten bara det att det kommer ut som skum, funka också jätte bra för min hy, köpte den på apoteket för kanske 70kr? Billigt också, och det bästa är att mina finnar har försvunnit jätte mycket den här sommaren för jag har slutat använda foundation. Några kommer ju alltid komma då och då men det är iaf mycket bättre nu än förr! :D Resten på bilden köpte jag igår på Ö&B. Billigt och bra haha, gud vad jag har fyndat grejer på sistone haha :P Det är iaf en bodyscrub(som jag testat förut funkar helt okej) en hårspray(också helt okej) och sen kunde jag inte motstå att köpa negerbollar(haha) på ikea kosta typ 13kr bara:D Sen är det ansiktsmasker(2-pack) längst fram! Testade den längst till vänster igår, och den var en sån som blev varm när man smeta på den och jag säger bara herregud vad den var bra, när man sköljt bort den så såg man hur det kom ut skit ur porerna(precis som den lovade) haha:D Aah det var det jag köpte igår :)



Jaa, det här är vad jag köpte idag! En blå typ klänning till vänster och ett vitt linne, sen är svart tunika till höger med ett nytt svart linne under :) Allt köpte jag på H&M och det gick på 347kr sammanlagt tror jag, också billiga grejer det :) Men det gillar vi ju! hihi:)

Nu ska jag käka ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0