sjuk:(

Ella har ju sovit här inatt, fast hon har nu åkt hem till sin pojkvän tror jag:) Iaf vi hade ju tänkt sticka in till Rocklunda marknaden idag men jag vakande upp sjuk imorse. Har jätte ont i halsen är täpt och ney fyfan säger jag bara. Jag hatar att vara sjuk, och jag måste vara frisk på måndag! Då får vi ju dator i skolan och sen ska vi ha som en liten kurs och gå igenom hur den funkar och den måste jag vara med på för jag fattar inget på mac datorer! Känner mig iaf jätte taskig som inte kunde åka in till marknaden med Ella, förlåt! Men vi får ta igen det nån annan gång. Vi hade iaf en rolig kväll igår! Tog många knäppa bilder haha:D Dom kommer upp senare när ag orkar sitta här och ladda upp bilder.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag varnade dig att jag va sjuk tidigare i veckan. men konstigt ändå om de skulle kommit såhär sent? Men de e ijuförsig många osm är sjuka nu så.. :S Krya på dig iaf! <3

2010-08-28 @ 16:04:41
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: nathalie

Jo jag vet:) men det var nån tjej i min klass som satt bakom mig också som var sjuk. ja jag ska försöka krya på mig! vägrar att vara hemma, jag ska till skolan! :D <3

2010-08-29 @ 15:33:53
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0