Sunday :)

Söndag idag då, josse kommer hit från norrland idag! Jippie, ska försöka hinna träffa henne snabbt ikväll och bara få säga hej och ge henne en bamsekram! Har ju saknat henne nå otroligt! Så det ska bli kul:)

Iaf, sov till kvart över 11 idag, hade lite problem att somna inatt haha så somnade nog inte förns halv 4? Iaf käkade frukost och låg i soffan och tittade tv. Sen bestämde jag mig för att ta mig ut och springa men nu har jag ont i benen igen så jag fick gå istället, men att gå i rask takt är fan lika jobbigt det, jag blev skitt svettig iaf haha :) Så nu ska jag in i duschen och sen ska jag typ fixa mig :)

Vi hörs när jag har fixat mig ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0