Svettas som en gris!

Nu har jag vart ute och sprungit.. I SPÖREGNET!! gaaaah. Aja jag har iaf rört på mig och jag träffa inte på nån ända människa ute i det här vädret så jag känner mig lite duktig som springer fast det är skit dåligt väder, men regnet sluta efter halva vägen, så detta jag kommer visa er på bilden nu kära bloggläsare är inte regnvatten, detta är riktig svett haha:P

 
Det går ju inte att missa hur det lackar på min panna och hur jävla röd jag är i ansiktet, fast det blir jag ju jämt när jag springer haha, rikitg tomat :D Men det bjuder jag på! ;) Nu väntar duschen ska skrubba hela kroppen och sen efter duschen sätta på en ansiktsmask! Måste ju ta hand lite om sig själv ibland. Raka benen måste jag också göra :) Sen ska jag visa vad jag köpt idag för jag har ju vart med Jennie i stan hela eftermiddagen :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, de va ju så kvaft ute också, gick med hunde 40 minuter, de va ju äckligt! kläderna bara klibbade! :/

Tack för du följde med! <3

2010-08-02 @ 08:29:02
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa, det var skit kvaft! usch haha:D så lite så ;) puss <3

2010-08-02 @ 21:14:00
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0