tråkar..

Just nu gör jag absolut ingenting, har så himla tråkigt. Var ute och skulle fota tidigare men jag har sämst fantasi, det fanns typ inget att fota alls, men ska vänta och se när solen går ner om det går att få nån bra bild på det. Är iaf hungrig så jag väntar på att mamma ska laga mat, hon ska göra kebab med bröd, usch inget för mig det där! För mig blir det att äta salladen och sen köpte hon nå småbitar fläskfile till min sallad, blir säkert jätte bra ;)

Nått jag ska göra senare iaf är att åka med nyckeln till Jennie, hon kommer hem idag men har ingen hemma nyckel och ingen är hemma hos dom heller haha:D Så himla typiskt Jennie :') Tur då att vi har fått en nyckel eftersom jag brukar ta in post och vattna blommor hos dom på sommaren:) Jennie är min kusin för som inte vet.
Men vi hörs nog senare igen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, aldrig typiskt mig va ;) haha! =P Jag ba; faaaan har ingen nyckel! =P HAhaha! =) <3

2010-08-14 @ 20:09:30
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha:D tur att vi har en då :D <3

2010-08-15 @ 15:03:53
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0