Tuesday :)

Vet ni hur mycket jag har längtat tills idag?! Ikväll kommer ju Josse hit och sover över och sen imorgon drar vi till Stockholm! Underbart säger jag bara ;) Den lilla tiden jag hann träffa henne i söndags räcker ju liksom inte, finns ju så mycket vi måste snacka om! Så därför varnar jag lite nu att det kan bli dålig uppdatering ikväll & imorgon och kanske lite på torsdag emd eftersom lillebror fyller år då :)

Iaf har hittills idag sovit till 10, haha för länge men det är bättre än typ halv 12! Sen käka frulle och låg i soffan och glodde på ett gammalt program av top model. Sen bestämde jag mig för att duscha snabbt sen städa jag mitt rum och sen fixade jag mig :) Har faktiskt bytt lakan och sånt i skit i sängen haha.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0