ååh!

Jag har bestämt mig för att skita i matten, jag förstår inte fast jag läst alla möjliga exempel(trög, jag vet) så det får bli ig i morgon på provet. Istället har jag nu suttit i 2 och en halv timme med uppsatsen om MS och jag har ändå bara kommit en sida och ett stycke, för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och vill verkligen inte göra fel. Hade ju tänkt skicka in den till läraren idag så hon får gå igenom den sen så skulle hon säga till mig hur den var, vad jag ska ta bort och ända osv.. Men vi får se eftersom jag har den viktiga delen kvar, hur det är att leva med MS, skulle vart bra om jag känt någon som haft det så man kunde intervjua och sedan skriva ihop uppsatsen men nu är det ju inte så enkelt. Ska iaf sluta snart för min skalle gör döö ont och jag ska duscha och fixa mina naglar! Sen kväll ska jag se på Kenza och tyra show.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0