ÄNTLIGEN JULLOV!

Nu är det äntligen jullov! Slutade skolan typ kvart i 10 idag. Åkte ner på stan och gick med Matina en stund tills Jennie kom :) Hjälpte Jennie att fixa dem sista julklapparna hon hade kvar. Var så skönt att bara gå runt och snacka, så länge sen nu. Men som tur är har vi alltid lika kul :)
Just det, förlåt för den dåliga uppdateringen idag, hann inte imorse, gick upp halv 5 för att börja fixa mig och så sen kom Hannas mamma och hämta mig 6.20 för jag skulle locka Saras hår :) Slutade med att jag sminkade henne också, alltid lika kul! :) Hanna och jag blev tvungna att springa till tåget imorse och så kommer vi dit då är det försenat!! Gaah, blir så irriterad, stå där ute i -25 och hosta ihjäl för att jag får så svårt att andas när det är kallt på grund utav astman.
Sen har jag ju inte släpat med mig datan idag eftersom vi inte behövde den, så då kunde jag ju inte uppdatera heller haha. Men hade ju iaf tidsinställt ett under dagen ;) Nu ska jag kolla på de 2 senaste avsnitten av julkalendern och sen dem 2 senaste avsnitten från ung & Bortskämd :)
Imorgon ska jag hem till Hanna vid ett, vi ska ge varandra julklappar och sen vid halv 3 så ska vi gå och käka en pizza med gamla klasskompisar! Ska bli kul, har saknat dem hihi <3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0