FAAN!

Blir så irriterad på mig själv, har inte börjat plugga än och nu har klockan passerat 4!! Stack till stan vid halv 1 och fixade det vi skulle, tog väl 1.5 timme. sen hem och vart tvungen att börja fixa kläder eftersom vi ska förmodligen till Stockholm över helgen, så blev att stå och stryka och hålla på :/ Sen ska jag hinna fixa naglarna kväll också, måste göra det om jag så får vara vaken hela natten, för jag måste fortfarande packa plus plugga. Asså ååh! Stressad och allt suger balle just nu. Ville fota idag också sen tänkte jag att jag fotar efter jag strukit så hinner batteriet ladda, tror ni inte fan det har hunnit börja bli skymning ute? Vart ju inte alls som jag ville när jag då skulle fota så nu är jag bara irriterad och sur på allt och alla! Faan, sämst jävla fitt dag :(
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0