God dag!

Vaknade 11 idag, kan ni ana hur skönt det är att sova ut? LOVE IT! Jag behöver lov för att kunna orka plugga så som jag gör, fast nu på slutet så gick det väl inte super i skolan, men det var för att jag var helt slut, orkade inte mer. Men nu känner jag mig redo för skolan igen, för skolan! Har iaf hållit på med min walk in closet sen jag vaknade, massa skit där inne som ska kastas. Men nu är det bara min del kvar för mamma har plockat bort allt som var deras. Så det ska jag fixa efter jag duschat för jag är så ofräsch som man kan bli just nu känns det som. Men vi hörs senare!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Såg att du också gillar Gina. Hon är grym! :D Kram

2010-12-30 @ 15:07:47
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Aaaw vad söt du är. rodnar :D Alltid kul med nya bloggvänner. Ska spana in din blogg också. Allt bra med dig? :) Kram

2010-12-30 @ 16:23:41
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0