HUR FAN GICK DET TILL?

Asså jag fattar absolut ingenting, hur kunde Ellinor åka ut ur Ung & Bortskämd? hon var ju jätte duktig, hittade typ inget fel. Medan Paulina och Karolina får stanna som faktiskt inte tillför mycket till huset, jag fattar nada! Paulina är nog värst?! Hon tycker hon har hjälpt till när dom rensa hår i avloppet fast hon bara tittade på, Karolina fick tillslut ta över ormen i klapp hörnan. Helt sjuk va blinda föräldrarna är, sen är ju Karolinas och Paulinas pappor helt efter haha, man ser ju på dem att de inte har alla hästar hemma, hehe. Menar inget illa men tyvärr är det ju så.. Och sen att Tim-Joel fick klagomål, han är ju duktigast i huset enligt mig?! Nej jag fattar ingenting :S Nu ska jag sova!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0