Julestress!

Ja, det är alltid så mycket stress såhär inför jul, fast den här stressen är ändå lite mysig tycker jag. Man smyger med julklappar och man hjälper till. Jag gillar julen, men inte vädret haha, fast på Julafton ska det faktiskt finnas massa snö. Sen kan den ligga till nyårsafton men sen ska den bort! Har iaf fixat sista julklappen idag, hade inte behövt fixa den egentligen men ville vara snäll mot lillebror! Ååh imorgon är det julafton!! :D
Ikväll blir det binglolotto, uppesittarkväll :) Med en stor fet godis påse från ica. Den 21:a kostade lösviktsgodiset 34,90kr tror jag det va?! Super billigt ju, så vi köpte en hel påse, som var överfull! :D Tänkte iaf berätta om dagen strax i ett annat inlägg med bilder på vad jag fick av Hanna!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0