känner för att hoppa av..

Har pluggat sen 7 nu, vet inte om jag blivit mycket smartare men man kan ju alltid hoppas ;) Känns som att lite sitter men sen om jag orkar försöka för högre betyg, det är det som är grejen. Hanna och jag snackade idag på tåget och vi båda skulle helst av allt hoppa av skolan, för just nu är det för mycket, sen hade vi fadder möte idag. Alltså vi träffa folk ifrån 2:an och 3:an och dem säger att om man tycker är 1:an är jobbig så kommer 2:an vara hemsk, för det är typ 4 prov i veckan. Det ända jag känner är hopplöshet. Det känns bara väldigt hopplöst just nu. Det känns som att mina betyg har aldrig varit så här dåliga och jag kommer inte komma in på högskolan. Fan :/  Är väldigt förvirrad just nu helt enkelt.
Men nog om det, nu börjar strax svenska hjältegalan(tror den var idag) så den ska jag se på :) Sen blire sängen, är jätte trött!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0