Precis käkat!

Har precis ätit tacos, var så himla sugen på det hela dagen. Älskar verkligen den maträtten det konstiga är att förut hatade jag den tills för nått år sen. Konstigt så smaklökarna ändras, fast dem senaste åren så äter jag så mycket mer saker som jag aldrig någonsin annars ens inte tittat på. Fast det är väl bra. Men är ändå fortfarande väldigt kräsen, mycket som jag aldrig skulle käka: blodpudding,koldolmar,olika soppor, lever, Vilt, asså älg osv.. Ja listan kan bli lång. Haha, ser nu att det blev ett mat inlägg när jag egentligen hade tänkt berätta om dagen. Men det har inte hänt något intressant ändå så. Nu måste jag plugga har ju prov på onsdag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0