Snäll lillebror ibalnd..

Kom hem typ kvart över 6. Har inte haft tid att blogga bara, har ätit kvällsmat, packat upp väskan och sånt. Men nu så:) Vi hade grymt med tur idag asså, jag och Hanna kom med bussen från carlforsska till busstationen 17.33, våran buss går 17.30 Men så ser jag att den står där och blir överlycklig :D Så ut ur bussen som vi kom med som typ aldrig stanna kändes det som, och sen springa till våran buss, så vi kom typ precis med, snacka flyt vi hade:) Det var iaf skönt att simma, och bara vara i vattnet över huvudtaget :) Aja..
Är super trött men lillebror har just gjort mig lite piggare :D Han skulle cykla ner till affären fast det är 20- ute så bad jag honom köpa med en cola, så det gjorde han! Sen köpte han en chokladkalender också, gulligt va? :D Sen hade han köpt en choklad tomte som vi delade på:) Så nu blev jag genast lite piggare och gladare! Fast ja ska ändå krypa ner under täcket nu och titta på en film, kommer förmodligen somna innan filmen näs kommit halvvägs, eller orkar jag ens se en film? Nej nu kom jag på! Måste kolla på Ung & bortskämd, missade det i måndags! Så får det bli:)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0