Sorry for the bad update!

Men efter jag fixat gick jag upp och gnällde lite att jag var shoppingsugen. Mamma sa att jag skulle åka in till stan eftersom Hanna var där men förstod att hon snart skulle vara klar eftersom hon redan vart där ett tag då så jag tjatade lite till och fick en idé att jag ville till Tuna park. Så fråga jag pappa och han hade inget att göra ändå så han gick med på det, blev lite paff haha. För min pappa hatar att gå i affärer, ni ska se stackarn. Men han var duktig idag, gick efter mig och bar mina kassar hihi :) Love my dad!
Så jag har fotat det jag köpt idag och tänkte visa det nu för er, och hör och häpna, jag har bara handlat kläder på rean! :D Vet ni hur stolt jag är över mig själv?! :) Det ända jag köpte som inte var rea, var en ansiktsmask för 20kr, men vad gör det liksom? Aja, nu ska jag visa er vad jag köpte!
Lång kofta från Cubus, kostar egentligen 299kr, men kassörskan slog in fel, hon slog in 249kr och sen halva priset på det haha. Så det blev, 125kr på rean istället för 150kr på rea :D
Även denna från cubus slog hon in att den kosta 249kr fast den kostade 299kr så fick den här också för 125kr istället för 150kr på rean! ^^
också från Cubus, kostade 124kr istället för 249kr!
Vanlig grå hoodtröja från Carlings kostade 125kr istället för 250kr.
Choklad ansiktsmask från kicks 20kr.
Så idag har jag fått allt dethär för 550kr ungefär :O Inte likt mig haha, brukar oftast få typ en bh och tröja för dem pengarna nu har jag liksom fått 3(!!) tjocktröjor plus en blus och ansiktsmask! :D Är så nöjd att det är inte sant :D
Nu ska jag starta en film, vet inte vilken än och byta om till myskläder!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0