Stockholm!

outfit for tonight..
Dåliga cam Bilder jag vet men hinner inte fixa ordentliga!
Blir förmodligen ingen uppdatering förns på söndag när jag kommer hem igen, behöver en helg utan att tänka på något annat, fast det kommer bli svårt, har ju prov på tisdag och kommer ej kunna plugga till det så mycket som jag behöver :S Men nu ska jag försöka koppla bort det, fast matte provet idag har jag ig på vet redan det, man kan räkna ihop poängen för det står vad varje tal är värt och 10 är g jag tror jag kan ha 6 kanske? haha. Skit samma orkar verkligen inte. Nu har jag bråttom, vi ska med 15.00 tåget till sthlm hoppas det inte är försenat bara!
Hörs på söndag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0