Vart i stan.

Vi stack till stan vid 1 och kom hem för en timme sedan. Vi hittade inte allt men lite:) Vi har nu börjat inreda hallen i källaren. Snyggt blir det, älskar vitt och svart, så himla fräscht! Pappa har satt upp nya taket idag också så nu är det bara mattan kvar, får se om han hinner lägga den ikväll:)
Sen har vi börjat inreda lite smått, ny spegel, lite ljus och en text på ena väggen, under den ska vi ha ramar, fast vi har inte hittat nå snygga svarta ramar i den storleken vi vill ha än. Men det börjar se bra ut! Men vill inte visa bilder än för det är ju inte klart! Så ni som är intresserade får hålla ut lite till :)
Nu ska mamma strax skjutsa mig till affären, jag hade tänkt baka kladdkaka men det finns inga ägg hemma och nu orkar jag inte baka längre så nu tänker jag köpa en färdig haha..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0