Bilder jag tog tidigare idag ;)



Så, det här var 5 av dom 121 bilder jag tog idag :D Älskar att vara ute och fota! Nu ska jag väl kasta in kläder i tumlaren och starta den sen så blir det väl att fixa nån kvällsmat, jag kan väl vara snäll att erbjuda mig göra maten idag eftersom mamma har stått och strykt kläder i över 2timmar, stackarn! Pappa har hållit på med deras sovrum hela dagen så nu är det typ klart ska bara in en tv tror jag ;) Kmr bilder på deras rum när det är helt klart! Men nu måste jag sluta skriva, hehe :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

sjukt fina bilder :D <3

2010-02-14 @ 18:42:09
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, tack gumman! <3

2010-02-14 @ 20:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0