:)



Ojj, va dålig jag har vart med uppdateringen här på bloggen idag, har inte haft tid helt enkelt bara, jag har pluggat och suttit i soffan med en filt typ hela tiden sen jag kom hem från stallet, Sen en jätte lååååång dusch såklart :D Har nyss kollat på Melodifestivalen, och asså jag fattar verkligen inte hur svenska folket kan ha röstat mest på timoteij, med låten kom?! Den var jue sämst och man hörde jue inte äns va dom sjung ibland, vart fan är Sverige på väg asså? Men jag älskar iaf Darins låt så himla fin! Just nu hoppas jag att den låten kmr få tävla för Sverige i melodifestivalen ;) Men det är ju några till kvar att lyssna på innan man kan bestämma sig helt ^^ Men nu ska jag fortsätta titta på en film på 3:an. Good Night Everyone!

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: ttttilda'

fin blogg !;)

2010-02-21 @ 00:22:50
URL: http://mickelssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :)

2010-02-21 @ 11:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0