Ett långt inlägg, hehe :)

Nu har jag ätit kvällsmat och snabb tittat igen om No:n. Så himla tråkigt så jag kan dö! Men nu blire duschen, sen tänker jag faktiskt gå och lägga mig! Sover typ inget på nätterna, så i skolan orkar jag knappt ha ögonen öppna. Så om ni skulle undra varför jag är så lätt irriterad i skolan så är det för att jag kan inte sova om nätterna :| Jag vet inte vad det är för fel på mig :/ Jag ligger liksom och tänker på precis allt sen typ tittar jag på klockan då har jag legat och bara funderat i 2timmar? :O Något måste vara allvarligt fel med mig! För jag tror inte att det här är normalt. Så alla ni som gnäller för att ni alltid somnar så fort när ni lagt er i sängen, SLUTA gnäll! jag tror knappast att ni vill ha det såhär?

Sen känns det som att jag vill hitta på nått att göra på dagarna, asså nån sport eller liknande, men jag har fan inte tid. Det ända jag gör nu är att simma. Och ut och gå vill jag bara inte när det är så här kallt och man bara ramlar hela tiden för att det är så himla halt :/ Jag har liksom ridit i 5år, och visst älskar jag det! Men det tar så himla mycket tid. Sen har jag jue gått i fotboll för nåra år sen, jag kan bara säga att det var nog inte riktigt min grej, ingen kan nog bli sämre än mig på fotboll! haha :') Gymma skulle jag också vilja göra, men det lär man jue göra några gånger i veckan, men än en gån så har jag inte tid till det, för enligt mig så går skolan före..
Seriöst, jag vet fan inte vad jag ska göra :/

Men jag vet iaf att nu är duschen ledig och det är Äntligen min tur att duscha! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0