Fryser ihjäl :O :D



Haha på bilden :P iaf, skolan som vanligt idag :) Vädret idag är helt sjukt, det snöar typ hela tiden och det blåser som fan :O Höll på att frysa ihjäl när jag skulle hem från skolan.. Sen skulle jag behöva skotta uppfarten idag igen innan pappa kmr hem med bilen, men ärligt talat så tycker faktiskt jag att min lillebror kan göra det för en gångs skull! Men jag vet att that's not gonna happen so.. Jag har iaf skit ont i magen, därför jag känner för att ligga kvar här i sängen under täcket där det är varmt och skönt :D Men iaf, har ingen läxa, bara det tills imorrn i engelskan men det är jag redan klar med så;) Men ska fixa lite mer bilder till grupparbetet i So nue :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0